[rosedu-general] Răspuns: Fwd: [The Sponge] Implementarea diacriticelor în numele de domenii .ro – un pas înainte și unul înapoi

Maria Niţă maria.nita.dn at gmail.com
Wed Jun 3 17:12:56 EEST 2015

Buna,

Anuntul a fost facut public cu o perioada semnificativa de timp,
nu cred ca cineva interesat de domenii nu avea cum sa stie
de schimbare.

De asemenea, au rezervat domenii pentru autoritati etc.
Cred ca ar fi rezervat si pentru companii care vor sa-si
pastreze domeniile.

Acum de ce au pus diacritice si ce vor sa obtina, raspunsul
e simplu: bani. Nu ai cum sa-i condamni pentru asta.

Maria