[rosedu-general] Răspuns: Donații haine Crucea Roșie

Andrei Cipu crangasi2001 at yahoo.com
Wed Dec 16 18:52:08 EET 2015

Unde era threadul ăsta acum 3 luni când am avut nevoie de informații din astea? :)

Anyway, varianta aleasă atunci de mine a fost SamuSocial, prin cabinetul social din Șos. Grozăvești (casa galbenă pe colț cu Iuliu Maniu, la Leu). Totul a fost informal, am sunat, am mers acolo, le-am lăsat cutia și am plecat.

Andrei