[rosedu-general] Donații haine Crucea Roșie

Lucia Rosculete luciarosculete at gmail.com
Wed Dec 16 15:00:38 EET 2015

rosedu-general at lists.rosedu.org>:

> Irina sigur are hanorace de copii. Am fost cu ea zilele trecute la
> shopping. :P
>
> Laura

Pentru hainele care nu mai sunt in stare buna (nu mai pot fi donate), am
folosit mereu H&M pentru reciclare in loc de gunoi (merge oricand in orice
magazin H&M). Teoretic ei si doneaza lucrurile care inca sunt in stare
buna, dar fiindca nu exista transparent in proces, le-am donat mereu in
alte parti pe cele ok.

Thanks,
Lucia