[rosedu-general] Organizarea unui eveniment periodic de tipul "Starea comunitatii"

Alexandru Tudorica tudalex at gmail.com
Thu Aug 20 13:52:46 EEST 2015

My 2 cents:
* streaming se face foarte usor cu OBS, Youtube/Twitch si un webcam (ma pot
ocupa eu de asta)
* intrebarile de la cei online se pot aduna pe un thread pe
reddit.com/r/rosedu, unde putem si vota asupra intrebarilor
* dupa prezentari lumea vine in fata sa raspunda la intrebari
* trebuie luate si intrebari din sala! intercalat cu cele de pe online
* eu propun 1h30m prezentari + 30m intrebari + 30m-1h open space

Alexandru