[rosedu-general] Organizarea unui eveniment periodic de tipul "Starea comunitatii"

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Wed Aug 19 16:41:48 EEST 2015

Alex Morega via rosedu-general <rosedu-general at lists.rosedu.org> writes:

> Sună foarte bine. Deși 3-4 ore mi se pare mult. Propun să facem așa:
>
> * 1h prezentări pregătite despre proiectele care urmează. 10-15 minute
> per proiect e suficient.

Nu știu dacă ajunge o oră pentru 5-6 proiecte. Mai ales câ până se
schimbă etc. Putem pune un cap la 1h30min.

> * 2-3h open space pentru discuții, putem să ne spargem pe grupulețe în
> funcție de interes

Păi eu de-aia am zis 3-4 ore. În ansamblu. Există două variante:
* prezentare și apoi întrebări/discuții
* prezentări și apoi open space

> * bere

Nu știu dacă scalează ceva organizat la bere. Șansele sunt să fie
prezente 40-50 de persoane. Eu spuneam să avem niște sucuri/cronțănele
în sală. Bere poate fi după pe grupuri, dar nu cred că putem ceva
organizat în locul X cu toată lumea.