[rosedu-general] Organizarea unui eveniment periodic de tipul "Starea comunitatii"

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Wed Aug 19 16:04:22 EEST 2015

Laura Vasilescu <laura at rosedu.org> writes:

> Sugestia mea ar fi mijloc/final de august, decembrie și aprilie.
> Motivul fiind că dacă te apuci în ianuarie de organizat lucruri gen
> CDL e too late, la fel și mai pentru lucrurile din timpul verii.

Nu văd acest eveniment ca fiind kick-off de organizare. Kick-off-ul
poate fi făcut intern astfel încât la prezentarea cu pricina deja să fie
cunoscuți responsabilii și planul și să afle și alții care apoi să se
implice (dacă doresc).

Apoi, nu merge mijloc/final de august că sunt oamenii plecați. La fel
decembrie e prea cu sărbători și altele.

Reiterez că nu trebuie sa fie kick-off de organizare cât mai ales o
formă de promovare și de implicare a persoanelor. Kick-off-ul de
organizare, echipa responsabilă (care va și face prezentaea) și
timeline-ul ar fi stabilite până la eveniment.