[rosedu-general] Lansare Kogaion si Argent Linux in Bucuresti

Marian Banica marian at rogentos.ro
Tue Aug 18 12:50:18 EEST 2015

Salutare,

Este pentru prima data cand postez pe listele ROSEdu prin urmare ma voi
prezenta sumar.
Numele meu este* Marian Banica*, am terminat Automatica si Calculatoare iar
intre 2007-08 am co-organizat un eveniment numit *ROSDEV*.
www.rosdev.ro

ROSDEV inseamna pe scurt Romanian Open Source Development Meeting si a fost
un eveniment tinut la facultatea de Automatica in care am adus dezvoltatori.
De asemenea incerc sa vad ce potential ar exista pentru un program prin
care studenti la Automatica si Calculatoare ar putea contribui pentru
proiectele de licenta la proiecte open source.
A se vedea un inceput aici
http://educatie.redmine.ro

Mergand mai departe m-am alaturat grupului ROGENTOS care dezvolta o
distributie de Linux bazata pe Gentoo.
www.rogentos.ro

Pe 27.08.2015, orele 18:30-20:30 avem evenimentul de lansare la Tech Hub (
www.techhub.com) la Bucuresti si am dori sa va invitam printre participanti.
Participarea este gratuita insa necesita inregistrare aici.
http://www.eventbrite.com/e/lansare-kogaion-si-argent-linux-os-romania-bucuresti-tickets-18156610912?aff=es2

De asemenea va lansez invitatia de a avea o prezentare care sa aiba atat
legatura cu Kogaion (versiunea desktop) sau Argent (versiunea server) cat
si cu programele pe care ROSEdu le organizeaza.

Cum anterior am discutat cu Razvan Deaconescu care s-a declarat incarcat ca
program astept din partea voastra manifestarea interesului pe o colaborare
in cadrul acestei conferinte.

De asemenea pentru cei care utilizeaza Gentoo ne-ar face mare placere sa ne
cunoastem si sa vedem cum am putea colabora impreuna.

In CC este colegul meu Stefan Cristian, team leaderul echipei ROGENTOS care
va poate raspunde la orice detaliu despre distributii si proiectele echipei.

Cu drag,
Marian Banica