[rosedu-general] Impro Battle – Improvisneyland vs. Trupa Obligó

Maria Niţă maria.nita.dn at gmail.com
Wed Apr 29 18:48:22 EEST 2015

> Cred că mai multe detalii despre ce am putea face cu ei ar fi utile.
> Eu, personal, nu îmi dau seama ce aș putea face cu o trupă de
> improvizație. Care a fost ideea inițială din spatele colaborării?

Putem organiza o sesiune de 2 zile, in care ei sa ne invete diverse
jocuri ce le fac la exercitiile de improvizatie, ca sa ne cunoastem
intre noi jucandu-ne.

Eu am fost la o sesiune de improvizatie o data, si a fost fun.
Am reusit sa cunosc oameni mai bine, sa incerc sa ma coordonez
cu ei in diverse activitati, sa comunic mai bine si mai repede etc.

Cine e interesat o sa-l pun in contact cu Dan, care se ocupa de trupa.
Si impreuna puteti stabili un layout. Desigur, si eu as vrea sa ma implic,
dar singura nu pot.

Maria