[rosedu-general] Sfarsit de Django Girls

Maria Niţă maria.nita.dn at gmail.com
Mon Apr 27 17:20:21 EEST 2015

Buna,

Vineri si sambata a avut loc editia Django Girls Bucharest.

*Facts*:
    - 72 de persoane inscrise
    - 27 de persoane participante
    - 10 mentori - 3 mentori cooptati dintre persoanele inscrise, 2
persoane
         au dat email sa mentoreze.
     - 4 organizatori
     - 22 de pizza, 36 sticle de apa, 40 de croissante, 3kg de banane si nu
         chiar asa de multa cafea. :)

Per total feedback-ul a fost pozitiv, lumea a parut sa se simta bine
si am primit multe multumiri, incurajari.

De asemenea, le-am lasat o lista cu resurse ROSEdu si altele.
I-am invitat sa participe si la evenimentele noastre urmatoare.

Urmatorii pasi:

 - vom trimite un formular de feedback,
 - lansa o competitie cu un quiz despre Django in parteneriat cu sponsorul
evenimentului, si o sa le oferim 3 premii,
 - le vom trimite email-uri despre Summer Workshops si alte evenimente etc.

Poze gasiti aici [0] si aici [1].

Le multumesc Adei, Roxanei si Luciei pentru ajutor! Precum si celorlalti
mentori
precum Alex Palcuie, Iulian Radu, Ionut Plesa. Laurei ca a venit sa
prezinte,
lui Marius care ne-a ajutat sa facem cumparaturi.

Saptamana frumoasa,
Maria

[0] facebook.com/DjangoGirlsBucharest
[1] https://instagram.com/rosedu_org/