[rosedu-general] [call for help] ROSEdu Summer of Code

Alexandru Razvan Caciulescu alex.darredevil at gmail.com
Tue Apr 21 01:42:47 EEST 2015

Salut,

Pot sa va fac legatura cu cei de la CodeCombat pentru proiecte daca vreti.
Din pacate nu am putut participa la intalnirea cand s-a discutat acest
subiect si nu sunt familiar cu formatul acesta nou in care vreti sa fie
RSOC anul acesta. De asemenea nu stiu clar pe langa proiect si mentor ce
responsabilitati ar mai avea firmele respective (sponsorizari, premii
etc.). Se poate face o lista cu toate aceste detalii ?

Multumesc,
Alex

În data de 20 aprilie 2015, 23:24, Marius Cotofana via rosedu-general <
rosedu-general at lists.rosedu.org> a scris: