[rosedu-general] [call for help] ROSEdu Summer of Code

Maria Niţă maria.nita.dn at gmail.com
Sun Apr 5 23:30:31 EEST 2015

Buna,

La intalnire au participat:
  - Ada Solcan
  - Alex Palcuie
  - Andrei Dinu
  - Andrei Maruseac
  - Calin Cruceru
  - El Presidente
  - Mihai Tiriplica
  - Victor Ciurel

si eu.

Am pus pe tabla cateva idei legate de RSoC, in mare
voiam sa urmam modelul GSoC, unde companiile veneau
cu proiectul, mentorul si bursa, si studentii se inscriau la un
proiect.

In timpul discutiilor am ajuns la ideea ca nu o sa rezolvam
problema:
- investim multe resurse in acest proiect,
-  companiile nu sunt interesate sa investeasca bani daca nu le
asiguram un contributor la proiectul lor.

Apoi am ajuns la Upstream Challenge.. care iar este un proiect
a carei soarta ne ingrijora:
 - multe din contributiile inscrise erau destinate initial
proiectelor precum CDL, RSoC, GSoC etc,
 - perioada era prea mare si nu puteam tine persoanele interesante,
angrenate in competitie
 - calitatea proiectului suferea

Si am venit cu o idee. Sa facem Upstream Challenge,
pe o durata de 3 luni. Proiectele din competitie vor fi date de noi,
vom organiza vreo 3 hackathoane si vom acord premii per proiect.

RSoC + UC = UC++

Ce beneficii are aceasta schimbare:
  - perioada e suficient de mare sa ai timp sa faci contributii si sa inveti
  - proiectele vor fi diferite fata de celelalte competitii / evenimente
  - companiile pot inscrie proiecte si oferi premii
  - vom incuraja contributii la o paleta larga de proiecte, si ii vom
mentora si ajuta pe participanti prin hackathoane
  - avem deja platforma de la ROSEdu Challenge care e de ajutor

Asteptam impresii, desigur :)

Seara buna,
Maria