[rosedu-general] Membru Sustinator ROSEdu

Tiberiu-Cezar Tehnoetic tct at ceata.org
Sun Apr 5 20:22:55 EEST 2015

On 05.04.2015 17:17, Georgiana Chelu via rosedu-general wrote:
> Mă numesc Georgiana și doresc să devin membru susținător ROSEdu.
> Până acum m-am implicat în organizarea unor evenimente precum
> Linux Intall Fest, Open Source Summer School și vreau să ajut în
> continuare. Am nevoie de 3 voturi care să îmi susțină aderarea.

Felicitări, Georgiana!

Am citit și eu ce înseamnă membru susținător (și asociat) al lui ROSEdu:

http://www.rosedu.org/ro/aboutus/
http://www.rosedu.org/aboutus/

Mă întrebam dacă acolo ați vrut să puneți listă și nu s-a formatat corect.

Mulțumesc,

--
Tiberiu-Cezar Tehnoetic
Președinte, Fundația Ceata

Susții libertatea artelor și tehnologiilor?
Înscrie-te ca membru: http://ceata.org/%C3%AEnscrieri