[rosedu-general] Android @ ROSEdu

Alexandru Tudorica tudalex at gmail.com
Sun Apr 5 12:36:37 EEST 2015

Cred ca s-ar putea crea un workshop sau o serie de workshop-uri legate de
introducerea in Android development in acest semestru. Ar fi interesant ca
sa putem vedea si cat de multa lume este interesata de acest lucru.
Poate un Rosedu Summer Workshop legat de acest lucru ar fi interesant la
vara.

rosedu-general at lists.rosedu.org>:

> Nu sunt expert, dar cred ca notiunile apropundate in materialele deja
> existente folosesc un api destul de vechi, deci in primul rand ar trebui
> revizuite cursurile si laboratoarele.

> Pentru sunt destul de multe lucruri de facut, ca sa il aducem la zi, este
> putin probabil sa fie organizat in semestrul asta, dar ar fi bine sa
> incepem
> pregatirile cat mai devreme.
>
> Vrei, Dragos, sa fii tu responsabil de acest proiect ?
>

> Marius.

Tudorică Constantin Alexandru
http://tudalex.com