[rosedu-general] [LIF] - call for help - Helperi

Matei Oprea eu at opreamatei.ro
Tue Sep 30 19:09:06 EEST 2014

Hello,
A venit marele moment in care cautam Helperi pentru LIF. Daca vrei sa faci
parte din echipa de helperi, completeaza formularul de la [0].

In plus, avem nevoie si de oameni pentru ajutor la carat diverse chestii
pre/post LIF. Ar fi ideal sa mai ajute cineva ( ca sa n-o lasam pe Laura sa
care singura ). O sa primeasca recunostinta vesnica si probabil o bere (
daca-i baiat ) / ciocolata ( daca-i fata :)) ) din partea mea.

Despre LIF, pentru cei ce nu stiu:
LIF e un eveniment dedicat studentilor de anul 1 ( si nu numai ) ce vor
sa-si instaleze Linux pe pc-uri/laptop-uri.

Organizam acest eveniment in fiecare an, la inceputul semestrului 1 tocmai
pentru a veni in sprijinul studentilor de anul 1 ce nu au mai lucrat cu
Linux ( si evident nu stiu sa-l foloseasca ).

Evenimentul de anul acesta se va desfasura Sambata 11 octombrie, 10:00 -
16:00, in Holul EC al facultatii de Automatica si Calculatoare.

[0] -
https://docs.google.com/a/opreamatei.ro/spreadsheet/viewform?formkey=dFdjTTFPWTVDaWF4TDdlVFd2VndxV3c6MA

Multumesc,
--