[rosedu-general] ROSEdu Mess

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Wed Sep 17 15:16:02 EEST 2014

Hello,

Acum mulți ani (îmi ajung două mâini să-i număr dar una nu cred),
câțiva membri ROSEdu au făcut un mic experiment în 2 etape: au jucat
Mafia online. Nu mai știu dacă întâi a fost pe IRC și apoi pe listă de
discuție sau invers dar nu e relevant :)

Aș vrea să reluăm experimentul, dacă există doritori. Va fi pe lista
de discuție (rosedu-mafia ca să nu-i deranjăm pe cei care nu vor să
participe), îmi asum rolul de povestitor, vor exista mai multe roluri
decât într-un joc obișnuit de mafia, fiecare rol va avea condiții
proprii în care poate câștiga, e posibil ca mai multe roluri să
câstige simultan sau în zile diferite, există caractere de tip
wildcard (cu mecanica din spate cunoscută doar la final de joc sau în
condiții speciale). Singura restricție este că va trebui să dați cel
puțin un mail pe lista de joc și un mail mie (cu votul) în fiecare zi
(voi folosi ora României). Altfel, la 2 zile ratate personajul moare
accidental.

Nu dau acum o lista de roluri că vreau să văd câți vor vrea să
participe. Ținând cont că acum suntem mult mult mai mulți membri ai
comunității, mă gândesc că vom avea ceva participare și fun.

So, dacă vreți să participați, doodle la
http://doodle.com/2xbxwva6y2qhfvb8 până duminică 23:55 ora României :D

Sugestii și întrebări până atunci ca reply aici.

Have fun & doodle :)

PS: inspirat dintr-un joc de Pardus
(http://artemis.pardus.at/game.php) TSS Mess pe care tocmai l-am
câștigat deși el încă mai continuă (mai există grupuri în joc care
trăiesc).

--
Mihai Maruseac (MM)
"If you don't know, the thing to do is not to get scared, but to