[rosedu-general] Curs de Python pentru eleve de liceu

Razvan Rughinis razvan.rughinis at cs.pub.ro
Wed Oct 29 14:15:22 EET 2014

Salutare,

Cred că ar trebui să ofer unele lămuriri.

Aș vrea să ne îndepărtăm de dezbaterile filozofice și să definim clar
acest proiect.

Google oferă finanțare pentru inițiative destinate implicării
explicite a fetelor în tehnologie. Facultatea de Automatică (și nu
ROSEdu) a candidat pentru o astfel de finanțare printr-un proiect
coordonat de Daniel Rosner. Proiectul a fost definit cu indicatori
strict legați de număr de eleve de liceu ce participă în program.

Fiind vorba de un curs de Python am apelat la ROSEdu în încercarea de
co-organiza proiectul. Putem discuta pe viitor despre necesitatea
echilibrării balanței de proiecte, dar nu se poate acum să redefinim
obiectivele unui proiect asumat de facultate ce are indicatori pe
număr de eleve.
Spor,
Răzvan Rughiniș
Ideas are useless unless used.