[rosedu-general] Curs de Python pentru eleve de liceu

Daniel Baluta daniel.baluta at gmail.com
Wed Oct 29 13:55:29 EET 2014

> Daniel, din ce îmi amintesc eu tu urmează să fi mentor în programul
> Outreach Program for Women. Sigur ai înțeles despre ce e vorba în
> programul respectiv? Adică mie mi-ar fi frică să las niște fete să
> lucreze cu tine într-un astfel de program, dacă pe română înjuri
> programele, dar pe engleză le dai cu parfum. :)

Laura nu cred că înțelegi despre ce e vorba. Nici nu o să incerc
să-ți mai explic, pentru că ți-am zis de mai multe ori.

Eu o să mă retrag. Am impresia ca tu ai deraiat de la misiunea
ROSEdu. Dacă ai uitat care este misiunea ROSEdu este afișată
pe prima pagina aici:

http://www.rosedu.org/

thanks,
Daniel.