[rosedu-general] Curs de Python pentru eleve de liceu

Alexandru Tudorica tudalex at gmail.com
Wed Oct 29 13:34:58 EET 2014

+1 pt 50-50
E stupid doar pentru fete. Nu e ca si cum ai spune ca in cadrul grupului de
persoane (cunoscatori de python in liceu) e o discriminare fata de fete.
Cand defapt eu cred ca grupu e complet inexistent. Eu unu cand eram in
liceu nu cunosteam python si cunosteam foarte putine persoane implicate in
materia informatica (olimpiade/concursuri) care cunosteau python.

Also daca doriti sa le aratati ca se poate in industrie si sa le incurajati
de ce nu faceti un curs de python _predat_ de fete?