[rosedu-general] Curs de Python pentru eleve de liceu

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Wed Oct 29 12:45:02 EET 2014

Eu as intreba mai pragmatic: de ce nu curs Python pentru ELEVI de liceu?

Ei fac mai nimic si ar avea sansa cu totii sa vada cum algoritmii asa
cum ii scriu pe hartie se pot transpune foarte frumos in py (spre
deosebire de strutocamila C++ amestecat cu C sau de Pascal).

De ce cand s-a facut pentru profesori nu s-a facut DOAR pentru
PROFESOARE? Poate faceau un "shift"/"advance" din cariera didactica la
industrie.

De ce nu ar fi si la elevi la fel?

Daca vreti ceva pentru fete, puteti la final sa faceti o prezentare de
"awarness" in liceul respectiv sau la workshopul respectiv. Sa nu mai
fie fetele fricoase (daca de-aia se fac atatea programe doar pentru
fete) si sa vada ca IT-ul nu e un mediu dedicat exclusiv baietilor, ci
oricui. End of story.

> Salut Daniel,
>
> Parerea mea este ca astfel de programe sunt absolut necesare.
> Multe fete nu sunt incurajate de prieteni si familie sa incerce programare
> sau sa se joace cu calculatoare, asa cum sunt majoritatea baietilor.
> Fara astfel de initiative multe fete nu vor descoperi niciodata ca le place
> si ca se pricep la programare.
>
> Hope you understand,
> Vali

Cu stimă,