[rosedu-general] Curs de Python pentru eleve de liceu

Valentin Gosu valentin.gosu at gmail.com
Wed Oct 29 12:34:59 EET 2014

> Eu ma gandesc sa ma retrag din ROSEdu daca mai continuati cu astfel
> de programe.

Salut Daniel,

Parerea mea este ca astfel de programe sunt absolut necesare.
Multe fete nu sunt incurajate de prieteni si familie sa incerce programare
sau sa se joace cu calculatoare, asa cum sunt majoritatea baietilor.
Fara astfel de initiative multe fete nu vor descoperi niciodata ca le place
si ca se pricep la programare.

Hope you understand,
Vali