[rosedu-general] [LIF] - call for help - Helperi

Catalin Vasile catalinvasile92 at gmail.com
Thu Oct 2 09:53:06 EEST 2014

La Demo Stations se pun, deobicei, distributii mai mainstream, usurele
pentru un utilizator incepator de *nix (Debian/Ubuntu based, Fedora,
OpenSUSE, CentOS, etc.).
De principiu, echipa LIF aduc cateva cd-uri/stick-uri cu distributiile
prezente si pe Demo Stations. Helperii, cat si cei ajutati pot veni si cu
propriile lor distributii.

Cătă