[rosedu-general] [LIF] - call for help - Helperi

Alexandru Elisei alexandru.elisei at gmail.com
Wed Oct 1 18:54:20 EEST 2014

Salut,

Sunt student in anul I la Calculatoare, as vrea sa ajut la evenimentul
de Linux Install Fest.

M-ar interesa posturile de Linux Install Helper si de Demo Station
Helper (o sa aleg intre ele), as vrea sa stiu ce distributii se
instaleaza. Studentii pot alege dintr-o lista alcatuita de rosedu, sau
fiecare Linux Install Helper vine cu propriile distributii preferate
pe un stick bootabil?

Eu prefer Arch Linux si Manjaro, stiu ca nu sunt tocmai cele mai
populare, dar am experienta cu instalatul si altor distributii
(Ubuntu, Debian Wheezy/Jessie/Sid, Fedora 20, Sabayon) pe diferite
calculatoare si laptopuri.

Numai bine,
Alexandru Elisei