[rosedu-general] Curs de Python pentru eleve de liceu

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Sun Nov 9 22:04:40 EET 2014

> Dacă toată lumea renunță la o afiliere la un grup pentru că există păreri
> diferite
> între membrii, nu ar mai exista nicio comunitate, niciunde în lumea asta.
>
> Mă simt în clasa a 6-a, în școala aia mai ”exotică” din fundul cartierului
> Ferentari.
> Da, știu cum era acolo, am fost în vizită și au aruncat cu cioburi în noi.

Nu e renunțare pentru că sunt păreri diferite. E renunțare pentru că
în viziunea Laurei toate criticile pe care i le-am adus au fost reduse
la "ai luat-o pe ulei" și "îmi pierd timpul degeaba". Plus că la final
s-a dovedit că a mințit în legătură cu originea jocului și cu faptul
că (nu) s-a făcut politică în cadrul cursului.

--
Mihai Maruseac (MM)
"If you don't know, the thing to do is not to get scared, but to