[rosedu-general] Curs de Python pentru eleve de liceu

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Sun Nov 9 21:44:52 EET 2014

În urma discuțiilor de pe IRC și a acuzațiilor și minciunilor spuse de
Laura (vedeți discuția de la
http://data.softwareliber.ro/irclogs/ChannelLogger/Freenode/%23rosedu/%23rosedu.09-11-2014.log,
copiată ca backup dacă cineva va dori să o șteargă) am decis că nu
vreau să mă asociez cu această imagine dubioasă a ROSEdu.

Mă voi gândi dacă renunț la statutul de mebru, dacă ies din comunitate
sau dacă ăsta e doar un avertisment că organizația a luat-o destul de
mult pe ulei în ultimii ani.

Și nu, n-am nimic cu Laura.

--
Mihai Maruseac (MM)
"If you don't know, the thing to do is not to get scared, but to