[rosedu-general] Curs de Python pentru eleve de liceu

Valentin Ilie eminemix at gmail.com
Sun Nov 9 21:38:52 EET 2014

> Dacă niște participanți la un curs rosedu capătă abilitatea de a face în
> timpul liber astfel de jocuri, cred ca este dreptul lor și părerea lor. Nu
> suntem noi vreo entitate abilitata de a judeca.

Din ce înțeleg aici ai încercat să minți.

Fetele au prezentat la final pe proiector, în fața persoanelor
prezente acolo, fix joculețul cu Ponta. Uite, eu cu așa nu sunt de
acord.

Deci, la finalul unui curs sprijinit de rosedu, cineva a terminat un
joculeț cu iz politic. ;-)

--
Valentin Ilie
+(40) 746 188 558