[rosedu-general] [Techblog] Listă autori + mini-concurs.

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Mon Mar 24 16:08:52 EET 2014

> Și mai important de atât este să decizi care este scopul
> achiziționării tacâmului: pentru ce vrei să folosești furculița?

Furculița techblog a fost analizată și descrisă la începutul vieții ei
prin mailul ăla lung ("A most resilient parasite"
http://lists.rosedu.org/pipermail/rosedu-general/2011-March/003972.html)
din care citez "În viziunea mea, nu este dificil să existe un articol
o dată la o săptămână (suntem destul de mulți și inteligenți, nu?)" (©
RD).

Furculița blog-propriu nu e pentru a fi analizată de toată lumea.

Furculița trolling a fost analizată probabil cândva când s-a construit
primul pod. :P

--
Mihai Maruseac (MM)
"If you don't know, the thing to do is not to get scared, but to