[rosedu-general] Prima Evadare 2014

Laura Vasilescu laura at rosedu.org
Thu Mar 20 22:41:34 EET 2014

> Eu m-am înscris deja și am adăugat echipa acolo, acum ar trebui să
> apară în meniul de acolo. Nu știu exact cum trebuie să facem pentru
> plata taxei suplimentare, de 100 RON / echipă. Mai știe cineva de anul
> trecut cum s-a procedat? În plus, țin minte tot din anii trecuți ceva
> legat de adeverințe. E cineva care poate da detalii?

Anu' trecut taxa de echipă a fost plătită/decontantă de Asociație. Din
punctul meu de vedere e OK și pentru anu' ăsta. Trebuie doar să o
plătească cineva cash (sau cu cardul ROSEdu) și ne trebuie factură.

Legat de adeverințe, am impresia că anu' trecut le-am făcut, dar nu
v-au mai trebuit. Gina, ai idee?

Laura