[rosedu-general] Prima Evadare 2014

Sorina - Gabriela Sandu sandu.sorina at gmail.com
Thu Mar 20 21:49:08 EET 2014

Hello,

> Ok, se pare ca majoritatea prefera sa pastram 2 echipe. Eu ma inscriu cu
> ROSEdu: o sa adaug echipa acolo. :) Hai sa ne strangem cat mai multi !

Eu m-am înscris deja și am adăugat echipa acolo, acum ar trebui să
apară în meniul de acolo. Nu știu exact cum trebuie să facem pentru
plata taxei suplimentare, de 100 RON / echipă. Mai știe cineva de anul
trecut cum s-a procedat? În plus, țin minte tot din anii trecuți ceva
legat de adeverințe. E cineva care poate da detalii?

Sorina