[rosedu-general] OpenTechSchool

Alex Morega alex at grep.ro
Fri Jul 25 10:24:28 EEST 2014

On 22 Jul 2014, at 17:09, Alex Morega <alex at grep.ro> wrote:

> Salut!
>
> Am văzut o prezentare la EuroPython, despre OpenTechSchool[1], ținută de Robert Lehmann, unul din oragnizatori. OpenTechScool este o organizație care seamănă cu ROSEdu, și fac diverse chestii mișto:
>
> * Cursuri de Python, JavaScript, WebDev, GitHub: [2]
> * Organizează și diverse evenimente/programe - summer camp-uri, etc: [3]
> * Au un howto despre cum să organizezi un workshop: [4]
>
> Poate găsim materiale pe care le putem folosi/îmbunătăți sau măcar idei.
>
> -- Alex
>
> [1] http://www.opentechschool.org/
> [...]

Încă o prezentare interesantă, "cum să faci prima ta contribuție la open source"[5], ținută de Julie Pichon, programatoare la RedHat. A menționat OpenHatch[6], care poate să ne ajute la CDL și la upstream challenge, methinks.

By the way, au publicat video-ul de la prezentarea lui Robert Lehmann[7].

-- Alex

[5] https://ep2014.europython.eu/en/schedule/sessions/33/
[6] http://openhatch.org/
[7] https://ep2014.europython.eu/en/schedule/sessions/95/