[rosedu-general] ACS API Login

Valentin Gosu valentin.gosu at gmail.com
Sun Jul 13 02:18:31 EEST 2014

Salut,

Presupun ca pentru moment eu sunt lead developer la vmchecker [1]. Cu ce
informatii te pot ajuta?
Daca te intereseaza cum functioneaza autentificarea, aceasta se face prin
LDAP (in principal).
Momentan rescriem interfata de la vmchecker. Pana acum autentificarea se
face folosind modulul ldap din python [2]. Astazi am commis in repo
modificari care permit autentificarea folosind modulul ldapauth pentru
node.js [3]

Sa imi spui cu ce te pot ajuta, si daca doresti sa contribui.

[1] https://github.com/rosedu/vmchecker
[2]
https://github.com/rosedu/vmchecker/blob/master/web_services/services.py#L607
[3]