[rosedu-general] Webinar despre NASA World Wind SDK

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Fri Jan 31 18:14:45 EET 2014

Nicu Badescu <badescunicu at yahoo.com> writes:

> Scuze de întârzierea cu care răspund.
>
> Este vorba despre deadline-ul de lucru, înscrierile se fac de pe acum
> pe site-ul [2].
>
> În ceea ce privește ideea de proiect, din ce am înțeles eu,
> poate fi aproape orice. Tot ce specifică ei despre proiect este asta:"Together
> (echipa + mentorul) they decide, design and build a spatial data application
> that serves local, regional, national or international interests guided by the
> INSPIRE Directive, http://inspire.jrc.ec.europa.eu/."

Dacă e vorba de deadline de lucru cred că e cam strâns, dat fiind ca nu
avem experiență în zona asta. Dacă există studenți interesați din
comunitate, cred ca putem forma o echipă.

Altfel, cred că mai nimerit ar fi dacă există din partea Asociației
GeoSpațial interes în zona asta ca să vină ei cu idei și poate cu un
mentor și să "compensăm" și noi cu niște persoane interesate de la noi,
cu abilități mai degrabă în zona de software development.

Nicu, cred că e nimerit să întrebi pe lista GeoSpațial sau pe Andreea
dacă din parta lor există interes pentru așa ceva. Dacă inițiază ei o
propunere cred că e mai ușor să se implice persoane de aici din
comunitate.