[rosedu-general] Webinar despre NASA World Wind SDK

Nicu Badescu badescunicu at yahoo.com
Thu Jan 30 21:03:35 EET 2014

On 01/27/2014 04:12 PM, Razvan Deaconescu wrote:

> Sună interesant. Mulțumim de anunț, Nicu.

> E vorba de deadline-ul pentru aplicare la acest proiect? Sau deadline de
> lucru? De unde vin ideile de proiect? Vin studenții care vor să
> participe sau e o listă pusă de ei la dispoziție?
Scuze de întârzierea cu care răspund.

Este vorba despre deadline-ul de lucru, înscrierile se fac de pe acum
pe site-ul [2].

În ceea ce privește ideea de proiect, din ce am înțeles eu,
poate fi aproape orice. Tot ce specifică ei despre proiect este
asta:"Together
(echipa + mentorul) they decide, design and build a spatial data application
that serves local, regional, national or international interests guided
by the
INSPIRE Directive, http://inspire.jrc.ec.europa.eu/."

Nicu Bădescu