[rosedu-general] On de legatura intre proiecte

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Wed Jan 22 19:17:13 EET 2014

Andrei Cipu <crangasi2001 at yahoo.com> writes:
> From: Razvan Deaconescu <razvan at rosedu.org>
>
> Salut,
>
> Mă refeream inclusiv la interacțiunea cu alte proiecte, deși
> multitudinea inițiativelor care se perindă pe listă cere probabil mai
> mult de 1 om.
>
> El ar urma să urmărească lista și site-urile și pentru fiecare proiect
> nou (inclusiv ediții noi ale unor proiecte ongoing) să-și acorde un
> pic de timp să vadă:
>
> * targetul proiectului
> * tehnologiile necesare
> * rezultatele așteptate și pe baza acestora să decidă:
> [...]

OK, am clarificat. Da, rolul era oarecum al președintelui, dar ne-am
propus chiar formal/organizatoric o separare a responsabilităților ca să
nu fie o persoană foarte încărcată.

Ceea ce definești tu mai sus cred că intră în cercul de responsabilități
al Community Manager-ului. E o "poziție" definită în regulamentul de
ordine interioară, ocupată actualmente de Mihai Bivol. Community
Managerul este cel care are ca obiectiv trasat "dezvoltarea continuă a
activităților comunității", deci cred că se încadrează în acest lucru.

Acum, întrucât există un număr mai mare de proiect și cu o dinamică
mare, nu cred că responsabilitatea de "broker" poate și trebuie
realizată de o singura persoană (Community Managerul). Cred că o idee
foarte bună ar fi ca Mihai să creeze o mini echipă de 2-3 persoane care
să aibă ca responsabilite aceste elemente de brokerage. Și această
echipă să aibă și un rol reactiv și proactiv. Adică să răspundă la
cereri/dorințe din unor proiecte dar să inițieze și ei discuții.

Cum vi se pare?

Mihai, tu ce părere ai?

[1] https://docs.google.com/document/d/1xeFUTF28Ncb2E1doH3bhH-Terl2Wn-ap-eI9EB0kR70/pub