[rosedu-general] Tricouri și Wiki Loves Monuments

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Fri Aug 8 10:13:58 EEST 2014

Andrei Cipu <crangasi2001 at yahoo.com> writes:
> Salut,
>
> Cu părere de rău, nu reușesc să-mi aduc aminte cine a comandat ultima
> dată tricouri Rosedu, așa că vă spamez pe toți :) Aș avea și eu nevoie
> de datele de contact ale firmei la care v-ați făcut voi tricourile,
> pentru că ne-au plăcut și am vrea să facem și noi penru Wiki Loves
> Monuments.

Salutare, Andrei.

Noi avem această listă de de contacte[1]. Multe tricouri le-am făcut la
Kristal (brodat) și la Dvils Print (imprimat).

Dacă mai există și alte contacte, pentru cei care au făcut tricouri, să
actualizați, vă rog, spreadsheet-ul.

> În altă ordine de idei, ne căutăm colegi care să ne ajute cu
> pregătirea evenimentelor de anul ăsta. Dacă e cineva interesat, găsiți
> detalii la Echipa noastră se extinde | Wiki Loves Monuments sau ne
> puteți contacta direct la wlm at prolinux.ro

Sună foarte mișto. Încurajez pe toată lumea, în măsura timpului
disponibil, să se implice în Wiki Loves Monuments. Deja este un
eveniment cu tradiție și merită orice implicare.

[1] https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Ai6_as_hLrdodFhFWmpIbThHc283Y01vdXJYZnM2ZHc&usp=sharing