[rosedu-general] Tricouri și Wiki Loves Monuments

Andrei Cipu crangasi2001 at yahoo.com
Fri Aug 8 01:06:58 EEST 2014

Salut,

Cu părere de rău, nu reușesc să-mi aduc aminte cine a comandat ultima dată tricouri Rosedu, așa că vă spamez pe toți :) Aș avea și eu nevoie de datele de contact ale firmei la care v-ați făcut voi tricourile, pentru că ne-au plăcut și am vrea să facem și noi penru Wiki Loves Monuments.

În altă ordine de idei, ne căutăm colegi care să ne ajute cu pregătirea evenimentelor de anul ăsta. Dacă e cineva interesat, găsiți detalii la Echipa noastră se extinde | Wiki Loves Monuments sau ne puteți contacta direct la wlm at prolinux.ro

Andrei

Echipa noastră se extinde | Wiki Loves Monuments
Vreţi să vă alăturaţi celor care organizează ediţia din acest an a Wiki Loves Monuments?
Vizualizare pe wikilovesmon... Examinare după Yahoo