[rosedu-general] Style guideline: posting style

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Wed Sep 25 15:03:47 EEST 2013

2013/9/25 Alexandru Juncu <alexj at rosedu.org>:
> Experiența mea e că pe alte liste se folosește top posting (nu știu
> dacă așa e în style guide-ul oficial, dar așa e în practic (da,
> inclusiv pe LKML și am căutat între mailurile mele de acolo și în
> afară de un mail de la David Miller, celelate erau top/inline).

Susțin cu alte exemple de mixed style și de oameni care nu sunt
butthurt de asta: toate listele de Haskell (inclusiv unele pentru
proiecte), lista NixOs, lista GeoGebra, lista corespunzătoare
http://azspcs.net, etc.

Chiar nu cred că suntem atât de copii să ne legăm de un asemenea
aspect. Sau greșesc și ne trebuie o inchiziție și să-i ardem pe rug pe
cei care postează altfel?</sarcasm>

--
MM
"All we have to decide is what we do with the time that is given to us"