[rosedu-general] Style guideline: posting style

Mihai Bivol mm.bivol at gmail.com
Wed Sep 25 12:34:59 EEST 2013

Indiferent de regula aleasă oricum o să facă cineva pe dos și va fi
trollat. Poate lista generală o putem schimba cu un messageboard [1]

Dacă motivele pentru care există rosedu-general sunt:
- Să dăm anunțuri / news
- Să discutăm chestii generale și să cerem păreri despre anything
- Să pun întrebări pentru că am auzit ca ăia de la ROSEdu mă pot ajuta
(mi-au zis ei cândva să intru pe lista generală)
atunci o listă de discuții _nu_ răspunde perfect la aceste nevoi

De ce un messageboard?
- ușor de făcut setup
- ușor de urmărit discuția
- ușor să găsești ce s-a discutat acum o lună
- ranking la postări. Chestii irelevante vor apărea mai jos în top pentru
că lumea le va da downvote
- _prietenos pentru cineva nou_ Ai o întrebare -> o pui -> primești răspuns
_relevant_

Dăcă nu suntem în stare să ne coordonăm pe mailing list înseamnă că we suck
at using it (since forever)
[1]http://lamernews.com/

Just my top posted two dimes
Mihai