[rosedu-general] ROSEdu și Promovarea Evenimentelor

Veaceslav Munteanu veaceslav.munteanu90 at gmail.com
Wed Sep 18 14:54:24 EEST 2013

Recent pe facebook am văzut că apar holywar-uri referitor la
promovarea evenimentelor/spam și am hotărât să-mi expun și eu părerea
cum ar fi mai bine, ca să nu transformăm ROSEdu într-o "asociație
nesimțită".

Câteva idei care ar fi bine să le urmăm:

1. Pe grupurile publice de postat doar un singur mesaj.

2. Pe grupurile sau resursele proprii, e bine de postat mesajul
original și eventual un reminder cu câteva zile înainte de termenul
limită.

3. Nu dați share prea des, luând în considerație că Facebook-ul/G+ e o
rețea de 600+ prieteni, nu toți vor fi prea fericiți să vă vadă
mesajul a doua oară.

Punctele nu sunt bătute în cuie, puteți elabora pe seama subiectului
și să mai adăugați alte sugestii :)