[rosedu-general] Curs de python

Laura Mihaela Vasilescu laura.vasilescu at rosedu.org
Wed Sep 18 00:40:26 EEST 2013

2013/9/17 Alex Eftimie <alex at rosedu.org>:
> Also, să nu uităm de quiz-ul legat de subiect de pe facebook[1], care
> deși nu a ajuns la un rezultat concludent, sigur a adunat feedback
> valoros.
>
> [1] https://www.facebook.com/questions/482959238432781/

Quiz-ul care a adunat feedback valoros este de fapt cel de aici [2].

Tot acolo am pornit și un form printre elevii de liceu care a primit
aproape 700 de răspunsuri. Mulți elevi au dat feedback valoros despre
metodele actuale de predare si ce le-ar plăcea să facă de fapt în
orele de informatică. Nu am încă o variantă prelucrata a acestuia
(pentru că evident, au fost și completări random), dar pot sa încerc
să îl sintetizez în următoarea perioadă.

[2] https://www.facebook.com/questions/482086245186747

--
Laura Vasilescu
Open Source Enthusiast & Computer Engineering Geek