[rosedu-general] Organizare Linux Install Fest 2013

Bogdan Marius Calapod bogdan.marius.calapod at gmail.com
Sat Sep 14 23:00:10 EEST 2013

Ideea principală era că Tux este „the base block” :D de aceea l-am făcut
pătrat. Cerc arăta ciudat (too many circles O.o)

Nu prea mi-a ieșit mie chestia cu fundalul, o să mai retușez - vroiam să
fie un fel de paint splash, ceva de genul [1]. Eventual dacă tot nu imi
iese, fac o șmecherie numai cu albastru si tot dă bine. :D

În rest sunt de acord - cred că ar arăta mai bine toate aliniate la
dreapta, și o să mai lucrez la celelalte elemente.

[1] -
http://smashingwall.com/wp-content/uploads/2011/02/35color-paint-splashes-background.jpg