[rosedu-general] Organizare Linux Install Fest 2013

Mariana Mărășoiu mariana at rosedu.org
Sat Sep 14 22:48:08 EEST 2013

2013/9/14 Bogdan Marius Calapod <bogdan.marius.calapod at gmail.com>:
> O să fie adăugat detaliile după, important acum este feedback-ul din punct
> de vedere al design-ului. :D

Arată cool! A couple of thoughts:

- imi place super mult logo-ul din dreapta sus, cu stick-ul, si choice
of colours, e foarte smecher :D

- cred că ar fi si mai dragut daca in partea dreapta elementele sunt
aliniate pe aceeasi verticala (adica urmatoarele cuvinte sa se termine
la aceeasi linie verticala: linux, install, fest, editia, hol EC, ora
12.00)

- capetele celor 2 sageti care arata catre loc si ora sa fie identice :)

- in partea stanga, nu cred ca se potrivesc cercurile din copaceii
colorati cu patratul cu colturi rotunjite de jos. Ce ar fi daca
copaceii pornesc din margine de jos de tot, in varf se afla pinguinul
(imi place imaginea pe care ai ales-o :D) si pe una din frunzele negre
secundare sa se afle calculatorul?
Dar asta ar strica ideea ca toate pornesc si cresc din linux... Sau
poate lasi cum e acum si pui pinguinul intr-un cerc? Ce zici?

- desi arata bine si stanga si dreapta, am un usor feeling ca nu prea
se leaga una cu cealalta :-?? poti sa incerci o varianta astfel incat
aceeasi nuanta de albastru sa fie predominanta si in partea stanga (in
locul rozului sa zicem?)

Other than that, GG!
Mariana