[rosedu-general] Open Data - propuneri pentru Ministerul Educatiei

Razvan Rughinis razvan.rughinis at cs.pub.ro
Thu Sep 12 23:32:54 EEST 2013

Legea învățământului în vigoare este legea 1/2011 [1].

Cred că ar trebui cerute clarificări în legătură cu articolul 303,
litera 2, mai exact în ce măsură rezultatele evaluării cadrelor
didactice de către studenți sunt informații publice și metoda de acces
a acestora.

[1] http://www.edu.ro/index.php/legaldocs/14847

Spor,
Răzvan Rughiniș