[rosedu-general] Open Data - propuneri pentru Ministerul Educatiei

Laura Mihaela Vasilescu laura.vasilescu at rosedu.org
Thu Sep 12 21:57:55 EEST 2013

Salutare!

Săptămâna viitoare o să particip împreună cu Alex Morega la o
întâlnire ce va avea loc cu reprezentanți ai Ministerului Educației +
ONG-uri despre Open Data în contextul educației.

M-am gândit să fac un document în care să sintetizăm idei cu exemple
de astfel de date care vi s-ar părea utile să existe.

În momentul de față documentul este gol, dar o să adaug eu imediat la
ce m-am gândit. :)

https://docs.google.com/document/d/12s-phFq6WdSm18Uu4OtCdkKlTF_knkTI_qMTampej-s/edit

--
Laura Vasilescu
Open Source Enthusiast & Computer Engineering Geek