[rosedu-general] proiecte, mentorship

Alex Morega alex at grep.ro
Thu Sep 12 15:58:34 EEST 2013

Salut!

De mai multe ori, la începutul unui CDL sau RSoC, ne-am pus problema "hai să găsim proiecte open-source, la care să lucreze studenții". Întâmplarea face că lucrez la un astfel de proiect[1], împreună cu fundația Median Research Center[2], cunoscuți pentru site-ul openpolitics.ro[3].

O componentă importantă a proiectului este scraping de pe site-ul Camerei Deputaților și alte site-uri românești. Codul este open source; baza de date va fi sub o licență liberă, și va putea fi refolosită pentru e.g. vizualizări sau analize despre politica românească. În plus, codul are ca dependențe mai multe biblioteci, și din când în când mai trebuie reparat ceva și trimis patch upstream.

Întrebare pentru organizatorii de CDL, RSoC, hackatoane și alte evenimente: vi se pare interesant? Am făcut o listă[4] de issue-uri, cred eu, mai abordabile.

-- Alex

[1] https://github.com/mgax/mptracker
[2] http://www.medianresearch.ro/
[3] http://www.openpolitics.ro/