[rosedu-general] Proiect portare apt-get, Ubuntu Software Center

Mihnea Dobrescu-Balaur mihnea at linux.com
Tue Sep 10 19:21:51 EEST 2013

On Sep 10, 2013 9:07 AM, "Catalin Vasile" <catalinvasile92 at gmail.com> wrote:

> Singurul motiv pentru care nu mi-as instala o distributie de Linux care
> nu este bazata pe Debian, este pentru ca nu exista un suport asa mare
> de pachete ca pentru apt-get.

In primul rand, fa ți griji pentru asta după ce încerci distribuția și
decizi ca îți place și vrei sa o păstrezi. (side note: te provoc sa ți
placă Slackware, considerând că nu vrei sa părăsești confortul Debian).

În al doilea rând, Arch Linux are un repo întreținut de comunitate ("AUR",
Google it) unde vei găsi mai multe chestii decat ce găsești pe site uri
obscure pentru Ubuntu, și vor fi și integrate în sistemul de pachete (adică
vei avea updates fără să te chinui).

Spor!
Mihnea