[rosedu-general] Prima ședință Py4School

Mihnea Dobrescu-Balaur mihnea at linux.com
Sat Nov 16 16:26:42 EET 2013

Salutare,

Astăzi a avut loc prima ședință Py4School. Am avut profesori și elevi
din liceele Sava, Lauder, Moisil, Lazăr, Viteazu și Lovinescu. Din
partea ROSEdu, am participat Sorina Sandu, Vicențiu, Alex Morega, Alex
Ef, Andrei P și eu. Alături de noi au fost și ne-au ajutat și Daniel
și Sorina.

În prima parte am ținut o prezentare despre Python, de ce credem că
este o alternativă bună pentru C/C++ în informatica de la liceu,
alături de niște noțiuni introductive. În partea a doua, profesorii și
cu elevii au început să parcurgă conținutul de pe wiki[1] și să
rezolve exercițiile, asistați de noi. Slide-urile prezentării pot fi
găsite aici[2].

Am avut discuții productive și profesorii au fost plăcut impresionați.
Cursul se va desfășura în continuare sâmbăta, de la 10 la 13 în EG405,
pentru următoarele 5 săptămâni. Ne-ar bucura implicarea oricui, fie că
este vorba de adăugat/îmbunătățit conținut pe wiki sau asistat în
cadrul cursului.

[1] http://py4school.rosedu.org/wiki
[2] http://py4school.rosedu.org/wiki/doku.php?id=intro-si-sintaxa#introducere_si_sintaxa

GG!