[rosedu-general] Introductive coding class for non-technical people

Valentin Gosu valentin.gosu at gmail.com
Tue Nov 12 14:42:28 EET 2013

2013/11/12 Alex Morega <alex at grep.ro>

> Mi se pare tricky să faci aplicații mobile, problema cea mare este cum să
> o popularizezi după ce o faci. Altfel spus, e greu să ajungi la punctul în
> care munca ta are finalitate utilă.
>
> Cred că e mai util să învețe să facă o aplicație web, ceea ce i-ar ajuta
> să mențină/extindă site-urile organizațiilor lor. Recunosc că sunt biased
> spre web, deci "take this with a pinch of salt" :)

Si eu recomand aplicatii web. Aplicatiile mobile sunt destul de complexe de
obicei, indiferent daca alegi Android sau iOS, si e nevoie de skill-uri
destul de specifice si sa inveti un API. O aplicatie web stii ca o sa
functioneze si peste 5 ani.

Daca tot ce se vrea sa se demonstreze e cat de usor e sa faci o aplicatie
pentru mobil, recomand appmaker: https://appmaker.mozillalabs.com/ (this is
my own Mozilla-related bias)