[rosedu-general] Introductive coding class for non-technical people

Alex Morega alex at grep.ro
Tue Nov 12 14:37:28 EET 2013

On 12 Nov 2013, at 12:02, Valentina Manea <valentina.manea.m at gmail.com> wrote:

> Eu m-am gândit să îi învățăm să facă o aplicație mobilă folosind o
> aplicație în genul Scratch, în care "tragi" diverse elemente grafice,
> le aranjezi, dar vizualizezi și codul generat și putem discuta pe baza
> lui.

Mi se pare tricky să faci aplicații mobile, problema cea mare este cum să o popularizezi după ce o faci. Altfel spus, e greu să ajungi la punctul în care munca ta are finalitate utilă.

Cred că e mai util să învețe să facă o aplicație web, ceea ce i-ar ajuta să mențină/extindă site-urile organizațiilor lor. Recunosc că sunt biased spre web, deci "take this with a pinch of salt" :)

-- Alex