[rosedu-general] [ROSEdu Summer Workshops 2013] Idei de la comunitate

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Mon Mar 25 23:11:20 EET 2013

Salutare tuturor,

În urma feedback-ului și a participării cu entuziasm a studenților la
ediția 2012, am decis ca și anul acesta să organizăm ROSEdu Summer
Workshops.

De data aceasta vom avea colaborare și cu firme, precum Ixia,
Freescale, Intel sau Adobe, fiecare venind cu prezentări tehnice
ținute de oamenii lor sau oferindu-ne materiale sau echipamente cu
ajutorul cărora putem desfășura activități interesante.

La momentul oportun vă vom anunța calendarul și titlurile exacte
acestor prezentări, respectiv timeline-ul pentru înscriere, până
atunci însă am primit mai multe idei de la oameni din comunitate (un
exemplu este la [1]) despre ce workshop-uri considerați că ar merita
organizate.

În concluzie, vă propun să discutăm aici ideile pe care le aveți voi
despre ce ați vrea să aflați vara aceasta în cadrul ROSEdu Summer
Workshops. Vrem să iasă cel puțin mai bine decât anul trecut.

[1] http://lists.rosedu.org/pipermail/rosedu-general/2013-January/007702.html

--
Cu stimă,
Mihai Bărbulescu