[rosedu-general] GitHub

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Fri Jul 19 22:48:51 EEST 2013

Hello,

Am terminat de trecut prin toate repo-urile de pe GitHub (cu migrarea
făcută de AJ zilele trecute -- thanks, AJ -- asta înseamnă trecut prin
toate repo-urile noastre) și am rezolvat următoarele probleme:

* bot de IRC pus pe notificări, nu pe mesaj (ceilalți boți de IRC pot
ignora asta, clienții pot fi configurați să ignore notificările)
* README.md (.rst în anumite cazuri) în Engleză
* pull request de la repo la origine în cazul repo-urilor forkuite.
* configurat echipa de dezvoltare pentru repo-urile active

Pasul următor este să sincronizez repo-urile forkuite cu upstream-ul
și apoi să rog posesorii de repo-uri private care au fost forkuite la
ROSEdu să se ocupe de PR de la ei către ROSEdu :)

Din acest moment, de fiecare dată când creați un repo:
* bot de IRC
* README.md în engleză + descriere
* fișier .gitignore (opțional, preferabil)

Also, de acum toate commit-urile trebuie să fie în engleză, conform
discuției recente de pe listă :)

--
MM
"All we have to decide is what we do with the time that is given to us"